Mladinski svet Slovenije in Zavod Škatlica vas vabita na usposabljanje o zagovorništvu na družbenih omrežjih, ki bo potekalo v obliki 3 delavnic:
Udeležencem, ki prihajajo izven Ljubljane, in se bodo udeležili celotnega usposabljanja, lahko 8. aprila zagotovimo prenočišče v Ljubljani in povrnjene potne stroške. Pri prijavi bodo imele prednost udeleženke in udeleženci, ki se bodo udeležili celotnega usposabljanja. Vsaka delavnica je omejena na 20 udeležencev. |
Prijave zbiramo do 3. aprila s pomočjo elektronske prijavnice.
Komunikacija je ključna za doseganje sprememb, ki jih kot organizacija zagovarjamo, družbena omrežja pa predstavljajo vedno bolj pomemben način posredovanja naših glavnih sporočil.
Ob učinkoviti uporabi lahko postanejo inovativna orodja za obveščanje in mobilizacijo skupnosti za skupni zagovorniški cilj, posameznikom pa omogočajo sodelovanje v dialogu o družbenih vprašanjih, sodelovanje pri prizadevanjih za spremembe in vzpostavitev občutka skupnosti.
Zato vas vabimo na usposabljanje o zagovorništvu in družbenih omrežjih, kjer bomo s priznanimi strokovnjaki na področju zagovorništva, mladinskega dela in družabnih omrežij raziskovali specifike družabnih omrežij ter marketinga in komunikacije na njih, nadaljevali bomo s študijo specifičnega družbenega omrežja za mlade – TikTok, zaključili pa z delavnicami marketinga na družbenih omrežjih in pomenu socialnega marketinga.
Delavnico bodo vodili strokovnjaki digitalne marketinške agencije POINT OUT, ki sodeluje z naročniki, kot so Peugeot, BTC City, Petrol, A1 in BMW. Na delavnici bodo udeleženke in udeleženci raziskovali:
Delavnico bo vodila Tanja Rudolf Čenčič iz projekta Iz principa Združenja DrogArt. Iz principa ponuja inovativne oblikovalske rešitve neprofitnim organizacijam z vizijo spodbujanja pozitivnih sprememb v družbi preko socialnega marketinga.
Osnovni princip socialnega marketinga je prispevati k vrednotam, medsebojnemu razumevanju in spoštovanju ter izboljšanju kakovosti človeških življenj, način implementacije teh vrednot praksi pa bodo udeleženke in udeleženci interaktivno raziskovali na delavnici.
Delavnico bo vodil Matic Žmuc, direktor zavoda Ypsilon. Na delavnici bodo udeleženci raziskovali marketing na družbenih omrežjih, postavljanje marketinških in poslovnih ciljev in strategij, oglaševanje na družbenih omrežjih ter osnove oglaševanja na Instagramu, Facebooku, TikToku in LinkedInu. Udeleženci in udeleženke bodo dobili dober pregled nad orodji, ki so jim na voljo, delavnica pa vključuje veliko praktičnega in samostojnega dela ter dela po skupinah.
Prijave zbiramo do 3. aprila s pomočjo elektronske prijavnice.
Polna (neprofitna) cena celotnega usposabljanja je 120 EUR (vključno z morebitno nastanitvijo in kofi brejki). Za namen razvoja kvalitetnega kadra mladinskih delavcev v Sloveniji MSS z oprostitvijo ali subvencijo omogoča nižje plačilo usposabljanja motiviranim udeležencem pod pogoji, da so:
Polna cena posamezne delavnice je 30 EUR, oziroma 3 EUR za člani/-ce drugih mladinskih organizacij in organizacij za mlade in brezplačno za člani/-ce organizacij članic MSS in mladinskih svetov lokalnih skupnosti.
Za določeno subvencijo s strani MSS se lahko dogovorimo tudi z ostalimi prijavljenimi po predhodnem dogovoru. Za individualni dogovor glede višine cene usposabljanja nam pišite na sara.sirnik@mss.si.